Sunday, August 1, 2010

luahan hati la :)

manusia ouh manusia , hahaha , mcm dalam dunia ni semua dia yang punya , nyampah gila , kata org dok zaman tok kadok , aiseh tolong sedar diri bole ta ? :) haha ! pinjam duit ta reti na ganti balik ka ? ak mmg na minta , tp malu la weyh da pnjm ta reti na ganti balik :) aha manusia mmg mcm ini :) sya tau sya pon ada buat salah juga dulu :D saya sedar , tau la hang HOTSTUFF -_- grr . haha , da la weyh tapaya na buat baik , bila susah mintak tolong , bila senang mcm babi :) lantak hg la , fyi semua ayat dlm dunia ni hg punya la :) the end , btw ak da minta maaf kan ? :) lantak la weyh , bila susah cita tu cita ni la , grrr , ak dok diam ja selama ni kan , tgu sat ja :) ouh lupa , apa ? kawan hg ta layan laki mcm tu ? ouh biasa la dia kan ta laku , perasan ja hot , terasa ? ada saya mention nama ? tada kan ? so ta payah la na ngadu kat mak , bhahaha , mcm hapa na reportpolis la apa la , ak gado ta bg tau kat family ak pon , dok gado sorang bole ja survive sorang sorang :D kata dah maf kan , pastu takan maafkan , apa ni ? cakap mcm keling , keling pon ta ckp mcm ni , patut la bulu bnyk xD bhaha , yg pasal mnuman tu ak ada mention nama hg la , dok buat cita plak , dosa weyh , da la ta smyg , tgk menaalah tu , ta faham ak , at least skrg ak smyg :) dah dah , tolak pahala ak kang , ta suka ckp face to face ngan aku kalau ang anak melayu la weyh :) what ? dia ta layan laki mcm tu ? bhaha , jealous kat aku mcm na perang tu apa ? kesian la ampa ni :) sumpah kesian :) cari identity sendiri ? ni la diri aku , so jgn pandai na judge diri ak , tgk diri ang dlu oke :)

No comments:

Post a Comment